Obserwatorzy

8 czerwca 2013

Metamorfoza Miss-Anitaaa

Dzisiaj metamorfozę przejdzie Miss-Anitaaa.







PRZED
Stylizacja jest zwykła.
Strasznie znudził mi się już ten blezer. ;c Poza tym jest Ok.
3/5
PO
1- Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że nie mogłam znaleźć odpowiedniej narzutki.
2- Nie powala, ale jest ładna.














 PRZED
O matko! Jak ja nienawidzę tych kresek. Zerknij tu:
KLIK, To na pewno ci się bardzo przyda!
Ogólnie- wcale mi się nie podoba. ;cc
1/5
PO
Już bez samych tych kresek jest o niebo lepiej!
Obniżyłam też brwi, bo były zdecydowanie za wysoko... :/ A cienie- wykorzystałam te co miałaś. ;3









Metka udana ? Lepiej PRZED czy PO? Komentujcie!

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie lepiej PO. W środkowej stylizacklji nie dodawalabym podkolanowek, a w ostatniej dalabym inne buty, ale tak też może być :) Też nie lubię, gdy ktoś robi takie kreski eyelinerem, choć kiedyś też popelnialam tem sam błąd :p
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  2. po jest 100 razy lepsze
    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)