Obserwatorzy

14 kwietnia 2013

Poradnik makijażowy

Część będzie tylko jedna, ponieważ poradnik ten jest bardzo ogólny :)
Zobaczcie !
- Modelka chciała zostać anonimowa.
_________________________________________________________________

1. Malowanie pod linię brwi


Wasz makijaż nie powinien tak wyglądać. Jest to na prawdę okropne! A poza tym ... w realu też byście się tak malowały ? Wątpię ; >
A tu przykład jak powinien wyglądać:


 I nie uważacie, że jest lepiej?

2. Tzw. Egipskie kreski.


Jak malujecie oko eyeliner'em to najlepiej malujcie tylko górną powiekę, a jak malujecie też dolną to obrysujcie tylko oczy.
Zobaczcie :



3.Sztuczne rzęsy

Nie róbcie czegoś takiego. Wygląda to sztucznie. Jeżeli dajecie sztuczne rzęsy to nie więcej niż jedną parę! A w ogóle to kupujcie te bardziej naturalne wtedy wasza dolka wygląda o wiele, wiele lepiej.
To co pokaże może nie wygląda DUŻO lepiej, ale doll'ka, na której robiłam to nie miała innych rzęs .



4. Puder na całych policzkach

Moim zdaniem tak wyglądająca dolka mogłaby pracować w cyrku i rozbawiać wszystkich makijażem. Nigdy nie malujcie całych policzków. Zawsze podkreślamy tylko kości policzkowe.

 Czy dolka nie wyglada dużo lepiej?


5. Moja propozycja makijaży dla "bogatszych" w cienie

Podoba Wam się ?
Artykuł przydatny ? ; >

5 komentarzy:

  1. Wymieniłaś kilka podstawowych błędów, mnie osobiście najbardziej rażą egipskie kreski i sztuczne, długie rzęsy. Makijaż kolorwy mi się bardzo podoba, daję link do zdjęcia z podobnym makijażem:
    http://zapodaj.net/514cba10d7b7a.png.html
    Myślę, że ci się spodoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej denerwujący jest puder na policzkach, a dużo dziewczyn tak robi ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się to przyda =^.^= mnie także drażni jak niektóre dollki nakladaja nadmiar pudru na policzki ja osobiście nie nakładam pudru i go zresztą nie kupuję :**

    OdpowiedzUsuń
  4. fuuuuj. sztucznre rzesy ... masakra . !! ,,kiedys'' to bylo modne.... teraz NIEE. !! jak pacze na jakies dziewczyny z sztucznymi rzesami to od razu je sciagam . te ciensze sa nawet OK ale te grube ... a tak wgl to super ten poradnik . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się

    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)