Obserwatorzy

8 czerwca 2013

Hot or Not.

Dziś w Hot or Not opiszę parę nowych artykułów z nowej dostawy do Museum Mile.
Zaczynamy.
 _________________________________

Z tych artykułów wylosowałam te, które będę oceniać.
A wylosowane przedmioty to...

1. Zwykła, dosyć prosta ozdoba do apartamentu. Można nią popsuć wnętrze, ale także dodać jej tego czegoś. HOT/NOT
2. To praktycznie to samo co nr. 1, ale podoba mi się bardziej z powodu kolorów. I za 2sd, jeśli pasowałoby mi to do wnętrza, kupiłabym to na pewno. HOT
3. Myślę, że nie wiele osób kupi ten obraz m.in. z powodu ceny. 50sd to naprawdę za dużo.On przypomina zwykły plakat, a te kosztują 70sm w tym samym sklepie! I wg mnie są ładniejsze... Moja ostateczna ocena to- NOT
4. To są drzwi? Chyba tak... Są one w takim "innym" dosyć stylu. Nie będą pasowały do zwykłego wnętrza,. Wg mnie są NOT.

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z ocenami. Na obrazie można dużo przepłacić. Lepiej kupić sobie tamten plakat za 70 sm, o którym wspomniałaś. A i też na początku nie widziałam, że tamte ,,drzwi'', to drzwi! ;P
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)