Obserwatorzy

2 sierpnia 2013

FAQ- Jak wyprostować nogi doll.

Witajcie. Dziś pokażę wam jak wyprostować nogi doll, nie zmniejszając jej rozmiaru. :)
Uwaga! Będę tłumaczyć wszystko od podstaw!
Więc kto umie w oryginalnym rozmiarze wrzucić doll do paint'a może zacząć od punktu 7.

1. Szukamy w apartamencie białej ściany i obracamy doll poziomo.

2. Robimy zrzut ekranu - ja mam laptopa i używam do tego klawiszy Ctrl i PrtSc. Otwieramy paint'a i klikamy "wklej".

3. Jak już wkleiliśmy, klikamy "wybierz" i zaznaczamy doll.
4. Przesuwamy ją do samego rogu.

5. Chwytamy za róg całego obrazka i przesuwamy dotąd, aby została sama doll.
6. Następnie klikamy "obróć" i i klikamy na "obrót o 90 stopni"


7. Teraz przechodzimy do prostowania nóg. (wreszcie!!)
Klikamy wybierz i zaznaczamy prostą nogę. Potem klikamy "kopiuj" i "wklej".
 8. Klikamy "obróć" i dalej "przeżuć w poziomie". Potem przenosimy nogę na właściwe miejsce.
9. Teraz wycinamy odstającą nogę za pomocą "wybierz", a następnie "wytnij". Gotowe!
Mam nadzieję, że wszystko jest łatwe do zrozumienia. W razie pytań- piszcie!
Podobał wam się artykuł? Skorzystacie z niego? Przydatny? :)

3 komentarze:

  1. Umiem wyprostować nogi Doll, ale uważam, że osobom, które nie potrafią tego zrobić, bardzo się przydał taki poradnik. Nie znałam sposobu z umieszczaniem lalki na ścianie, ale tak też może być :D

    P.S. Bardzo fajna stylizacja :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to strasznie to skompilowaliście, z tym obracaniem doll i wgl. Ja od razu wklejam doll jak w pkt 7. I dodaję tylko swój podpis, jakoś nigdy nie prostowałam nóg, bo myślałam że tylko w gimpie to da się zrobić, a ja jakoś nie umiem się nim posługiwać, poza tym teraz nawet nie mogę bo zepsuł mi się monitor i jestem teraz na laptopie :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za rady i ten sposób. Zrobiłam stylizację i wyprostowałam nogi doll tym sposobem. Nawet nie wiedziałam,że wyjdzie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)