Obserwatorzy

3 kwietnia 2013

Metamorfoza blondynaDaisy

blondynaDaisy .. ? Któż to taki ? Jeśli chcecie wiedzie to przeczytajcie jej prezentację sami ! 
Ja mogę dodać, że ma 41 lvl i jest NSS.


"Jestem blondynaDaisy, mam 1.lat i moje hobby to taniec...:) Tańczę od dziecka, więc moje hobby się nigdy nie zmieni <3  Lubię koktajl bananowy i cherbatkę z malinkami:) Kocham zarówno tańczyć, jak i jeździć na nartach! pobijam rekordy, jeżdżąc na nartach... narazie pobijam rekordy na mniejszym stoku o długośći 600m, mój czas na takim stoku wynosi 45sek. ,jak pobiję do 30sek. przenoszę się na większy stok o długośći 1300km. :D kocham, kocham, kocham :D Jeździć na nartach ♥♥♥ Dlatego nie chcę, żeby zima się kończyła :( choć jeszcze lato, będzie szalone :) Jeżeli chodzi o sport, to na razie tyle, teraz opowiem ,o moich zwierzętach:) Mam cztery pieski, trzy moje pociechy są rasy shu-tzu, a jedna moja przytulanka to york :)"




Stylizacja 
PRZED
Lubię to !
Gdy tylko spojrzałam na tą stylizację wiedziałam, że jest ze sklepu ...
DKNY !
5/5 - nic dodać nic ująć
PO
1 - Brąz i róż - KOCHAM to połączenie ! <3
2 - Czarno-biało jak dzisiejsze HB ! (tło)
Ocenę zostawiam Wam ! :)












Make - up

PRZED
Za dużo tego wszystkiego !
1/5
PO
Fryzura od samej MikaKatia !
Makijaż w odcieniach fioletu.
Ja jestem zadowolona.
Oceńcie !











Jak Wam się podoba ? Udana metka ?

2 komentarze:

  1. Myślę, że udana metka/ stylizacja w ubiorze co prawda nie było co zmieniać ale make-up jednak trochę za dużo ja bym osunęła kwiatka i motylka a tak ta spoko, a jeśli o po to znów ci się udało..ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizajca mi się podoba bardziej przed, ponieważ w drugiej jest za dużo kolorów, które tworzą coś zbyt nie dobranego kolorystycznie. A stylizacja druga, sprawia, że figura wydaje się grubsza. Makijaż jednak po mi się bardziej podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)