Obserwatorzy

3 kwietnia 2013

A jednak ... HB Weekly + "Błond" ?!

Tak jak w tytule :
A jednak ... te spojlery, które pokazałam Wam wczoraj to dzisiejsze HB.
Admini zaskoczyli ... Chyba pierwszy raz jest tak, żeby było CZARNO-BIAŁO.
Wygląda to fajnie, choć do samej kolekcji nie pasuje.
Look'nijcie ! ;)
I jeszcze ten nieszczęsny "BŁOND" !
~Mówisz BŁĄD - Myślisz - NOWA KOLEKCJA~
No i tak to już jest, choć przyznam, że błędy raczej są na naszą korzyść tak jak na przykład ten :
Ja osobiście nie zdążyłam na tę okazję, natomiast myślę,
że na tego HB to pozwolić mogłyby sobie także NSS, choć buty wcale nie są za ładne ... ;/
Podobają Wam się ? Co najbardziej, a może sam pomysł CZARNO-BIAŁO ?? Komentujcie ! ;*
PS. Jakby niektórzy się nie domyślili to "BŁOND" jest na żarty ... 

3 komentarze:

  1. Pisz się Błąd. :D Mniejsza z tym. Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z czarno białym tłem, ale nie do tych ubrań, ponieważ ubrania mają śliczny kolor. Mam zamiar kupić torebkę. Ja niestety na błąd nie zdążyłam i nie kupiłam butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe... fajny błąd ^.^
    pomysł z czarno białym tłem bardzo mi się podoba co prawda jak oglądałam kolekcje nie ma zachwycających artykułów ale czy to ważne??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)