Obserwatorzy

1 marca 2013

Stylizacja 32. (sm)

Oto powraca seria z stylizacjami, którą zaniedbywałam przez poprzednie dwa dni... Przechodząc do rzeczy stworzyłam stylizację za same sm. Jest to dość nietypowa stylizacja trochę nie w moim stylu jednak spodobała mi się. Wykorzystałam tu modne tej zimy legginsy z wzorkami oraz niedawny hit - glany. Wszystko połączyłam bardzo starannie by nie wyszło niechlujnie.



CENY:

narzuta - FALLEN ANGELS - "Two Tone Vest" - 100sm
bluzka - BASICS - "Basic White Tank Top" - 37sm
pasek - APRESS SKI - "Crossover Knot Belt" - 46sm
legginsy - APRESS SKI - "White Fair Isle Leggins" - 41sm
buty - FALLEN ANGELS -"Rose boots" - 30sm
cena łączna - 254sm

Podoba wam się? Ubralibyście się tak? Pozdr. ;) wwwera27

7 komentarzy:

  1. Super pomysł dobrze że stworzyłaś stylizacje za sm bo mam ich dosyć dużo a nie mam na co wydawać ^.^
    ciekawa stylizacja w dodatku nie muszę za dużo kupować bo połowę z nich mam *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się tak nie ubrala, ale pomysl super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja ale nie w moim guście :)


    Smerfetka4321

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)