Obserwatorzy

1 marca 2013

Nowe Archive! + błąd :(

Do starplazy jak co miesiąc doszła nowa kolekcja STARPLAZA ARCHIVE. Mogę polecić wam bladoróżową tunikę za 10sd, spódniczkę za 9sd, biało-czarną kopertówkę za 13sd, niebieską sukienkę z kołnieżykiem za 19sd, kurtkę za 15sd i wiązane, szare buty za 14sd. Odruchowo chciałam kupić parę rzeczy, ale przeszkodził mi komunikat, który informuje nas, że dany artykuł jest niedostępny :(




Podoba wam się? Polecacie? Planujecie zakupy? Błąd wam przeszkodził? Pozdr. ;) wwwera27

5 komentarzy:

  1. heh ja mialam 8sd i z ciekawosci chcialam sprawdzic czy tez m sie cos takiego wyswietli, bo na inntm blogu pisali ze nic sie nieda kupicc i wzielam pierwsze lepsze buty takie brzydki za 6sd i kupily sie... myslslam ze mnie cos trafi gdybym wiedziala wybralabym cos innego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wybierasz robisz zakupy przebierasz szukasz sprawdzasz porównujesz a to BŁĄD hehe.. da się uśmiać ja raz coś zrobiłam na stardoll że miałam kasę sm na minusie miałam -11sm ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedys mialam 48 sm a zakupy zrobilam za 52 i jeszcze zostaly mi 4 sm

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kupywałam to mi się nie wyświetliło

    SMefrteka4321

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)