Obserwatorzy

3 października 2013

Metamorfoza

Dziś, po długiej przerwie, wracamy do metamorfoz.
Przyszedł czas na onciaonciak1999.

Stylizacja

PRZED: Stylizacja jest fajna, ale jak dla mnie- zbyt dużo różu. :) 8/10

PO: Zrobiłam stylizację z tego co było w pokoju. Nie zaglądałam w ogóle do twojej szafy. Myślę, że jedyne do czego niektórzy mogą się przyczepić to skarpetki, ale KTO CO LUBI. :)


Makijaż
PRZED: Jak dla mnie zbyt sztucznie. Te rzęsy, różowa opaska i te doczepione kreski... Zdecydowanie NIE! :( 5/10
PO: Postawiłam na klasyczne smokey eyes i przede wszystkim zmieniłam koloru włosów- teraz pasuje do brwi. :)

4 komentarze:

  1. Stylizacja zdecydowanie PO ! Co do twojego makijażu to dodałbym trochę szarego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po jest dużo lepiej. Zaskoczyłaś mnie tą kreatywną, oryginalna stylizacją i muszę przyznać, że naprawdę mi się podoba. Skarpetki w sumie też mi nie przeszkadzają. Co do makijażu- włosy pozostawiłabym czarne a do cienie do powiek dodał trochę błękitu i bieli, żeby pasowało do wcześniej stworzonej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie po ,jest kontrast kolorów i o wiele naturalniej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie nie przez skarpetki wojnę się zaczyna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)