Obserwatorzy

3 października 2013

Fate #5

Dziś los trafia na   natasza0660




Przed: Jest dobrze. Podoba mi się twarz, trochę przypomina mi Margaret :) Są trzy rzeczy kolczyki, kolor włosów, kolor ust. Z jednej z tych rzeczy musisz zrezygnować. Ja stawiam na kolczyki.

Po: Dobrałem bardziej naturalny kolor włosów i nie użyłem szminki. Powieki pomalowałem od błękitu przez ombre do czerni. Ogólnie wydaje mi się, że mi się udało :)

Podoba wam się?

Chcecie aby to na was trafił los?

Komentujcie!!

3 komentarze:

  1. Przed jest dla mnie zdecydowanie zbyt sztuczna i ten nos...argh...jak ja go nie cierpię. Po- jestem pod wrażeniem, makijaż naprawdę super, sama zastanawiałam się nad zrobieniem takiego na swojej doll i jeszcze plus za zgranie tego z karnacja i kolorem włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo miłe co piszesz :) Dla takich ludzi chce się redagować bloga ;)

      Usuń
    2. Nie mam innej opcji niż zgodzić się z Tobą.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)