Obserwatorzy

29 września 2013

Stylizacja za sm #2

Witajcie kochani, przepraszam za moją długą nieobecność, ale mam strasznie dużo nauki. Ponadto przygotowuję się do wojewódzkich konkursów z historii i angielskiego. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to rzadkie pisanie postów. Dzisiaj przygotowałam bardzo grzeczną stylizację, liczę na to, że się spodoba.
Bluzka: Wild Candy/128sm
Bluzka II(pod spodem): Voile/50sm
Spódnica: Velvet Orchid/84sm
Pasek: Bonjour Bizouu/10sm
Torebka:Bonjour Biozu/43sm
Buty:Fallen Angel/80sm
Buty II: stardesign, projekt własny/89sm

Edit: spośród osób, które skomentują ten post wybiorę 2, którym przeprowadzę metamorfozę makijażową lub ubraniową (do wyboru). Uwaga!Komentarz ma być na poziomie (tzn. 2 porządne zdania). Pamiętaj żeby podać swój nick w komentarzu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)