Obserwatorzy

2 września 2013

Metamorfoza

Dziś metka PaulinaPaula222. ;)
Ma 48 lvl i jest NSS.
PRZED: Bardzo, bardzo, bardzo prosta stylizacja. Buty i sukienka...
Niby do siebie pasują, ale ja jestem na NIE!
Ocena: 2/5

PO:  Gdy patrzę na tę stylizację, od razu robi mi się cieplej. ;3
Pod futerko nałożyłam blezer od nelly i tunikę z Archive.
Do tego jeansy i krótkie kozaczki na obcasie wraz ze skarpetkami. :)

 PRZED: Nie przemawia do mnie ta fryzura... :< Nie lubię także tych oczu...
A make-up... banalny. :/
Ocena: 2/5

PO: Mrrrau... ;3 Jak dla mnie bomba!Trochę sexy i trochę i hipstersko. <3
Kolczyk, okularki i mocny make-up. Wyszło świetnie!

Jak oceniacie metamorfozę? Lepiej PRZED czy PO ? :3

3 komentarze:

  1. Ubranie przed jest rzeczywiście zbyt proste i niedopasowane kolorystycznie. Nic dodać, nic ująć. Po jest całkiem przyzwoicie, ale nie pasują mi skarpetki pod butami i ta bluzka pod spodem. Skarpetki bym usunęła,a bluzkę zmieniła na coś ciemnego. Fryzura nie jest zła, tylko różowe usta gryzą się z śniadym odcieniem skóry. Po jest bardzo ładnie, tylko zdjęłabym okulary, nie pasują do stylizacji, którą wcześniej stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)