Obserwatorzy

10 sierpnia 2013

Przegląd Starplazy 3.

Witam,
W dzisiejszym poście zobaczycie te o to ubranka.

Original Future - "Violet Tie Dye Dress" - Cena może nie jest niska, ale sądzę, że warto kupić tą sukienkę, ponieważ jest bardzo uniwersalna, ma ładny krój i ciekawy wzór. Ja kupiłam na wyprzedaży za 8sd - czyli bardziej opłacalnie ;)

Honey Maid - "Honey Maid Yellow Top" - Bardzo ładna z niej bluzeczka, uwielbiam bluzki tego typu szczególnie w realu. Ta koszulka łączy w sobie moje ulubione elementy czyli kołnierz i kieszonkę. To po prostu hit na lato w dobrej cenie!

It Girls - "Beige Laced Shoes" - Jeszcze do niedawna były to dość cenne buciki, na które polowałam - gdy zobaczyłam je w starplazie, dosłownie spadłam z krzesła...

Pretty n' Love - Ten sweter również wrócił krótki czas temu do starplazy, nie mogłam się mu oprzeć (jemu... i jego cenie ;p). Świetnie wygląda z kołnierzykiem.

Stylizacje:



Zgadzacie się z moim wyborem? Podobają Wam się stylizacje? Pozdrawiam ;)

PS. Od tej środy, przez tydzień będę na Słowacji i nie będę miała dostępu do internetu

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)