Obserwatorzy

5 sierpnia 2013

Metamorfoza koala1.2

Dziś metka koala1.2.
Ma ona 30 lvl i jest NSS! ;c
PRZED: Wszystko niby do siebie pasuje, ale stylizacja jest nudna. Zdecydowanie brakuje w niej tego czegoś. ;)
Daję 3/10
PO: 1. Spodobała mi się ta spódnica, lecz sama nie wiem dlaczego... ? Stylizacja jest taka średnia, też brakuje jej tego czegoś. ;/
2. Wg mnie ta stylizacja jest lepsza niż poprzednia. Ale też brakuje w niej tego czegoś!!! Po prostu może to tobie brak tego czegoś w szafie??

PRZED: Nie podobają mi się włosy, a make-up  nie dokładny. ;/
Daję 4/10
PO: Postawiłam na mocny makijaż. Ale wszystkie kolory do siebie pasują. :) Wg mnie jest OK. :)

Co myślicie o metce? Lepiej PRZED czy PO ? :)

Przypominam, że zgłaszać się można w zakładce "Metamorfozy"! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)