Obserwatorzy

15 lipca 2013

Metamorfoza Karin32Lady


Dziś metka Karin32Lady.
Ostatnio na Stardoll widziano ją aż 6 dni temu. Więc obawiam się, że może nie zobaczyć swojej metki... ;/ Ale oczywiście ją o niej poinformuję, jak każdego z resztą... ;33
Karin ma 43 lvl i jest NSS (szkodaa...;c). Dołączyła w 2010 roku.






STYLIZACJA
PRZED
Można się tu zgubić! Wszystkiego jest stanowczo za dużo!
Niepotrzebny jest ten krzyż, torebka, "podkoszulka" w serca...
Jest też przede wszystkim zbyt czarno! ;cc
Buty krzywo nałożone to dodatkowy minus!
4/10
PO
O niebo lepiej! Delikatnie, dziewczęco! Może nie tak bardzo, ale wg mnie jest naprawdę o wiele, wiele lepiej niż przed... ;)
Wszystko do siebie pasuje... Ja nie mam zastrzeżeń!
A wy?





MAKIJAŻ
PRZED
Bardzo mi się podoba twarz dollki. Makijaż ładnie podkreślił jej kształt. Fryzura też OK.
8/10 ;)
PO
Postawiłam na bardzo mocny makijaż. Efekt końcowy jest ciekawy. Fajnie wyglądają te soczewki, prawda? Fryzurę dałam tą, tylko dlatego, że nie chciałam aby była taka i sama i wg mnie do tego make-up'u bardziej pasuje dłuższa fryzura. Jak mnie oceniacie? ;)

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)