Obserwatorzy

31 lipca 2013

HOT or NOT: Bonjour Bizou #1

Dzisiejsze Hot or Not, byłam zmuszona podzielić aż na 3 części. Z jakiego powodu?
Nowa kolekcja jest świetna, więc w jednym artykule nie zmieściłoby się tyle rzeczy. ;)

____________Hot or Not: Bonjour Bizou #1____________
1- Ooh... te spodenki to zdecydowanie jedna z perełek tej kolekcji. <3 HOT
2- Ta spódnica też w przyszłości może być dużo warta. HOT
3- Świetnie wykonane spodenki i to wcale nie drogie! HOT
4- Nie podoba mi się ten top... NOT
5- Świetna bluza! Przypomina trochę HB... HOT
6- To także jedna z perełek tej kolekcji! Radzę ją kupić! HOT
7- Uniwersalne, czarne spodenki. I to za sm! Ja już kupiłam. ;) HOT
8- W ogóle nie podoba mi się krój tych spodenek, ale ratuje je to, że są za sm i są w pasy. HOT/NOT

1 komentarz:

  1. jak najbardziej się zgadzam :) Te pierwsze spodenki i spódnica jest ekstra ♥

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)