Obserwatorzy

23 lipca 2013

#1 Bitwa na pędzle- nowy dział

Nowym działem na blogu będzie BITWA NA PĘDZLE, czyli bitwa najlepszych dekoratorów wnętrz na całym Stardoll.
Ja krótko je opisze (wnętrza), a wy będziecie głosować, który apartament jest lepiej urządzony. :)
Dzisiaj już będzie 1 część.
_____________________Bitwa na pędzle___________________

Gogusia359- Polska
Apartament zrobiony, można powiedzieć, idealnie. :) Wiele wyśmienicie dopracowanych szczegółów. Ja daję 10/10.

Rojda32- Francja
Skromny... ale za to myślę, że wymagał jeszcze więcej pracy niż ten poprzedni! Ten jest zbudowany z obrazów, ścian, dywanów, lamp... a nawet papug! 11/10!
A jak wy uważacie? Nowy dział się podoba? :)

5 komentarzy:

  1. A jak się zgłaszać do tego działu bardzo bym chciała.
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sama wybieram apartamenty, ale jak chcesz to oczywiście do cb też zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rojdy

    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepszy apartament rojdy ;D


    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogła byś zajrzeć do mojego lewego penthouse?
    dareczek7

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)