Obserwatorzy

20 czerwca 2013

Stylizacja #16

Siemka! Czy tylko u mnie jest tak gorąco? Duszę się o.o
Dzisiejsza stylizacja jest bardzo dziewczęca. Połączyłam dżinsowe spodenki z różowym sweterkiem, a do tego dodałam wianek w kolorze sweterka. Myślę, że stylizacja wyszła na plus. Wiem, że znowu make up nie pasuję do stylizacji, ale nie mam chęci aby go zmieniać.
Do stylizacji użyłam:
Buty: Pretty in Love 
Wianek: Pretty in Love
Sweterek: Pretty in Love
Szorty: Bonjurn Bizou   
Prezent otrzymała ode mnie zuzia023. Prezent już jest zarezerwowany. Pod tym postem, też losuje osobę która otrzyma upominek. ;)  


4 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko ja zakochałam się w tej fryzurze ♥♥ A co do stylizacji, to świetna i teraz pasuje mi tu nawet ten makijaż :) A i oczywiście dziękuję za prezent :D

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bardzo dziewczęca aż kupiłam tę bluzkę. :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te fryzure a stylizacja jest prosta ale i tak śliczna
    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)