Obserwatorzy

3 czerwca 2013

Dostawa do Riviera.

Właśnie przed chwilą doszły nowe artykuły do sklepu Riviera.
Co dziwne, na stronie głównej nie pojawiła się jeszcze reklama, ani w katalogu w Starplazie nie ma żadnego ubrania z tej kolekcji!
Ale gdy wejdziemy do sklepu Riviera...

Ceny wahają się od 5sd do 22 sd, admini niestety nie wycenili żadnego artykułu na SM... :(

A tu reklama w Starplazie.

A tymczasem w nowych artykułach...
Dziwne, prawda?

Tutaj rzeczy, które spodobały mi się najbardziej. :)
Kupicie coś ?

2 komentarze:

  1. Hm... Zastanowię się :) Ale raczej w przyszłości :) Teraz nie mam na nic ochoty, aczkolwiek ubrania są świetne :D

    kinga4567ja

    OdpowiedzUsuń
  2. nie potrzebne mi stroje ale kupiłam narzutkę
    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)