Obserwatorzy

14 maja 2013

USiS - RIO. + Konkurs

___________________________STYLIZACJE__________________________

1- Stylizacja elegancka. Pod luźną bluzkę nałożyłam sukienkę z nowej kolekcji,
która ładnie komponuje się z butami.

2- Ta stylizacja chyba najbardziej pasuje do mojej doll (włosy, make-up).
Czarny, biały i brąz - fajne połączenie, prawda ?

3- Złoto i czerń to chyba jednak najlepiej dobrane kolory :)
Stylizacja jest elegancka choć te buty ... wiem, wiem.
Nie wyszły najlepiej ;p

4- Bardzo spodobała mi się ta spódnica i już mam ją na liście życzeń !
Niestety nie mogłam w samym RIO znaleźć odpowiedniej "góry", ale myślę, że jakoś to wyszło :)
A buty ... hmm... ani trochę tu nie pasują, no ale cóż.
Wiecie przecież, że ciężko zrobić stylizację w jednym sklepie ...

______________________________ULUBIONE CIUCHY_____________________________




Tutaj pokazałam wam moje ulubione ciuchy z RIO.
A Wy macie jakieś ulubione artykuły z tego sklepu ? ;>

____________________________________KONKURS__________________________________
Waszym zadaniem jest stworzenie stylizacji ze sklepu RIO.
Tak jak ja, musicie używać artykułów tylko z tego sklepu :)

Wymagania :
- Obserwować bloga
- W komentarzu napisać swój nick i link do stylizacji.
(Linkujcie gdzie chcecie :)
- Wasza praca musi być podpisana.
- Trzeba posiadać 2 sd na odbiór nagrody :)

Nagroda :















Wyniki 19 maja !

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;)


    http://www.sdcdn.com/camera/234/767/234767572.jpg



    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;)

    http://i40.tinypic.com/lk7kn.png

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. nie opłaca sie nagroda to dziadostwo !! Może wkońcu wyniki mega konkursu dodasz OSZUŚCIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba stylizacja nr 3.
    Nie wezmę udziału w konkursie :c
    Życzę powodzenia innym :D

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)