Obserwatorzy

17 maja 2013

Metamorfoza NERA.1.

Dziś zaprezentuję Wam metkę NERA.1.

Ma ona 41 lvl i jest NSS ;c








Stylizacja
PRZED
O matko .... O.o
Co to w ogóle za spodnie ?
Eeeh...
Ta opaska ani trochę tu nie pasuje,
chociaż z resztą tak jak wszystko inne.
1/5
PO
Stylizacja bardzo prosta, aczkolwiek myślę,
że o wiele lepsza niż ta PRZED. ;cc
Makijaż
PRZED
Gdy tylko zobaczyłam te kolczyki na oczach to po prostu oniemiałam... 
Ale na pewno nie była to reakcja pozytywna ... ;/ Doll masz śliczną ! 
Tylko trzeba to COŚ z niej wydobyć ! ...
1/5
PO
... i wydaję mi się, że mi się to tu udało. ;3
Strasznie podoba mi się... wszystko!
Makijaż, włosy ...
 Wszystko razem wygląda cudnie!







Jak Wam się podoba ta metamorfoza ? Udana ?

7 komentarzy:

  1. Masz talent do makijaży i wszystkiego związanego z twarzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. beznadziejnie. chcialam tylko powiedziec ze odchodze z tego klubu. kazdy tu oszukuje, wiec ten klub to jedno wielkie g*wno.!!!!!!
    Miss-Anitaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż po lepszy, ale tylko to mi się podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja po jest taka nijaka trzeba by zrozumiec jaki ma styl i dobrać coś do niego pasującego

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)