Obserwatorzy

8 maja 2013

Metamorfoza Alicjas6

Dzisiaj metamorfozę przejdzie Alicjas6.
Ma 36 lvl i jest NSS.


Stylizacja
PRZED
Ładna, letnia stylizacja.
Top łączy się z butami i wygląda to dobrze.
PO 
1- Gdyby nie te spodnie stylizacja byłaby ciekawsza.
Bo nie mogłam znaleźć jakichś innych pasujących spodni ... no trudno - wyszło jak wyszło.
2- Tu także zmieniłaby coś.
Tzn. buty.
Ale nie miałam tak na prawdę z czego wybierać, bo nawet jak jest dużo butów to czasami nie pasują do niczego.








 

Makijaż
PRZED
Niepotrzebnie dałaś tyle spinek i nie pasujące do reszty kolczyki.
A tak w ogóle to ani te spinki ani kolczyki nie pasują do twojej letniej stylizacji.
A makijaż ... jeden cień (niewidoczny) pomalowany jest na całej powiece!
2/5
PO
Strasznie spodobały mi się rude włosy. 
Wg mnie bardzo dobrze pasują do twojej cery :)
Makijaż zrobiłam z dwóch kredek do twarzy (żółty i fioletowy), jednego cienia (zielony) i eyeliner'a (butelkowa zieleń).


No i jak wam się podoba ?

4 komentarze:

  1. Przed stylizacja lepsza, ale z zielonymi spodniami też jest ok. Makijaż po lepszy.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. oj o wiele lepiej po ..... :D
    bella.1.2.3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdanie PO jest super . tylko zmienilabym kilka drobiazgów. ;D
    Miss-ANitaaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)