Obserwatorzy

6 maja 2013

Metamorfoza agatas99

Dzisiejsza metka jest wykonana na agatas99.
Ma 39 lvl i jest NSS.


Stylizacja
PRZED
Stylizacja jest prosta,
aczkolwiek bardzo mi się podoba :)
4.5/5

PO
1- Stylizacja elegancka.
Musiałam zrobić stylizację z tą koszulką, ponieważ bardzo mi się spodobała.
I w dodatku ten żakiecik z ELLE... ;>
2- Chciałam ożywić troszkę twoją doll.
A Wy już sami oceńcie :)
(Chociaż znając tych ANONIMOWYCH komentatorów, którzy potrafią tylko hejtować, nie liczę na szczerą opinię)











Makijaż
PRZED
Jest ładnie, choć prosto.
A te włosy jakoś tak średnio do mnie przemawiają ...
3/5
PO
Chciałam zrobić z Ciebie elegancką panią.
Bo jeśli tak sobie porównamy przed i po to jednak widać różnicę "wieku".
A make-up z bliska wiem, że nie wygląda najlepiej, natomiast z daleka - wg mnie wyszło b.dobrze. :)









Lepiej PRZED czy PO ? Liczę na Wasze OBIEKTYWNE opinie :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Makijaż też bardzo ładny, tylko te włosy...nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. przesadziłaś z makijażem :/ coś ci nie wyszło 2 stylizacja Fuuj...

    OdpowiedzUsuń
  3. Opinia nie może być obiektywna, bo to nie opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowa stylizacja mi się nie podoba, ale makijaż ok.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaz jest extraaa . !!!!!!!!
    Miss-Anitaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Aczkolwiek 2 stylizacja bardzo mi sie podoba . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się PRZED, ale PO też jest ładnie^^
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)