Obserwatorzy

5 kwietnia 2013

Wybór Dnia

piątek, 5 IV 2013r.

Hey ;) Znowu opuściłam parę dni na blogu, mam nadzieję, że niewiele to zmieniło, jednak postaram się być bardziej dokładna. Musimy jednak przejść do rzeczy - dzisiejszym Wyborem Dnia zostały szorty z najnowszej kolekcji LE. Noszą nazwę "Lilac Lace Trim Shorts" i kosztują 68sd oraz zakupić mogą je jedynie osoby z statusem SS. Ja nie kupuję w limitowanych sklepach, ale same spodenki są całkiem, całkiem. Poza tym uwielbiam pastelowe kolory i koronki, więc wychodzą one na duży plus.


Podobają Wam się? Kupicie lub kupiliście? Pozdr.;) wwwera27

2 komentarze:

  1. Spodenki są śliczne, ale za drogie, szkoda, ponieważ naprawdę mi się podobały.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście spodenki się nie podobają, ale każdy ma inny gust..
    i są za drogiee nie warte takiej ceny..

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)