Obserwatorzy

27 kwietnia 2013

Pomysł na Stardoll'ową rzeczywistość: Kwiaty, pastele... Wiosna!

No, to może zaczynajmy - stworzyłam dla Was stylizację, w sumie jest ona prawie cała za sm, ale czegoś w niej brakowało, więc dodałam miętową kopertówkę, która świetnie współgra z spódnicą. Muszę też Was przeprosić za nieobecność, ale tak się złożyło. 


CENY:

korale - PRETTY N' LOVE - "SJP Necklace" - 20sm
sweterek PRETTY N' LOVE - "Watercolor Floral Blouse" - 118sm
spódnica - PRETTY N' LOVE - "Floral Print Pencil Skirt" - 120sm
kopertówka - VOILE - "Lime Quilt Clutch" - 4sd
buty - PRETTY N' LOVE - "Spring Platform Clogs" - 94sm
cena łączna - 4sd i 352sm

Pozdr. ;) wwwera27 

PS. Dziś są moje urodzinki ^.^

10 komentarzy:

  1. okropna jak dla starej babci lecz sie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. wedlug mnie wszystko jest OK. jedyne co bym zmienila to sweterek . ;p

    Miss-Anitaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. To wszytskiego najlepszego! Stylizacja nie jest za bardzo w moim stylu i bym jej nie założyła.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja nawet spoko choć nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna. Bardzo mi się podoba. A jeśli chodzi o twoje urodziny to życzę wszystkiego najlepszego!

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka sobie ;(
    bella.1.2.3.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)