Obserwatorzy

11 kwietnia 2013

Pomysł na Stardoll'ową rzeczywistość : Dobry początek to podstawa!

Podstawą docenianego profilu na Stardoll jest ładna doll, potem w grę wchodzi stylizacja, apartament, następnie autorskie projekty, prezentacja, którą powinno się przyjemnie czytać, a na samym końcu do oceny wloką się album i scenerie, a gdzieś między tym wszystkim można znaleźć zawartość szafy. Proste? - Proste! To raczej każdy chociażby z doświadczenia wiedział. Wracając do wątku mowa tu o podstawie - podstawą jak już wspomniałam na Stardoll jest ładna MeDoll. Tutaj trzeba pamiętać, że każdy ma inny gust, ale są takie rzeczy, które wszystkim bez wyjątku się podobają. Ok, - moje rady - kieruj się swoim poczuciem gustu, ale połącz go z różnymi trendami a przy tym nie przesadzaj! Moje propozycje twarzy:


W następnym poście make-up :) Zapraszam serdecznie i pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza twarz, zwłaszcza usta.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rady a jeśli chodzi o twarze to mi bardziej podoba się 2 :) make-up śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza wdl mnie jest ładniejsza. ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)