Obserwatorzy

6 kwietnia 2013

Pomysł na Stardoll'ową rzeczywistość 5. - Nowe ARCHIVE, nowe pomysły - stylizacja 44

W tym miesiącu admini zaskoczyli - do ARCHIVE 
doszła kolekcja jedynie ubrań z sklepu Fallen Angels. 
Czy to dobra nowina? - Oj, nie dla każdego, owszem 
niektórzy wielbią ten styl, ja akurat do nich nie należę, 
ale potrafię dostrzec urok co poniektórych artykułów. 
Przygotowałam dla was również parę stylizacji z wybranymi ubraniami:

PRZYKŁADOWA STYLIZACJA: Ta narzutka od razu wpadła mi w oko, wyobrażałam już sobie z nią stylizacje i to niejedną. 
Szerokie rękawy, wysokie związanie i ten pasek 
nadają charakteru. Jeżeli chodzi o samą stylizacje
to zachowana w klasycznym, banalnym duecie 
czerni i bieli. Jak już napisałam jest to banalny duet, 
jednak co innego bardziej pasuje do tego typu ubrań? Jedynie buty mnie tu irytują, nie potrafiłam znaleźć w starplazie żadnych innych białych butów, a te jednak były najlepsze.


CENNIK:

top - BASICS - "Basic White Tank Top" - 37sm
koszula - ARCHIVE - "Belted Waist Blouse" - 15sd
szorty - BASICS - "Basic Black High Waist Shorts" - 38sm
szelki - RIO - "Suspenders" - 40sm
rajstopy - VOILE - "Voile pantyhose" - 30sm
zakolanówki - KILLAH - "Killah Thigh High Soks" - 13sd
buty - EVIL PANDA - "White China Pop Shoes" - 6sd
cena łączna - 145sm i 34sd



2 komentarze:

  1. fajnie że dodali nową kolekcje do Fallen Angels choć jeszcze jej nie widziałam :) jeśli chodzi o stylizacje bardzo mi się podoba lecz jej niestety nie kupię bo mnie na tą chwilę nie stać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie stylizacja ok, ale jak już pisałaś nie pasują buty, są okropne w tej stylizacji mogłaś dać czarne, ale nie jest najgorzej.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)