Obserwatorzy

5 kwietnia 2013

CG i NCG

piątek, 5 IV 2013r.

Dzisiejsza CG - OrangeTwitter - jak dla mnie dość oryginalna osoba, jednak nie wiem czy to czasem nie jest lekka przesada by z takim profilem zostać CG, raczej zasługuje na NCG, ale to już rola głosujących...
Dzisiejsza NCG - dana131 - co do niej to nie mam absolutnie żadnych wątpliwości, że nie zasłużyła. Nie mam też wyrzutów sumienia i mówię to w pełnej  świadomości - osoba na takim poziomie zaawansowania na Stardoll nie powinna marnować pieniędzy na kupowanie SS, to nie ma żadnego sensu...




Podobają wam się? Zasłużyły? Pozdr. ;) wwwera27

2 komentarze:

  1. CG mi się podoba, widać, że ma oryginalny styl i fajny apartament. NCG jest nieładna i nie zasłużyła, według mnie to marnotractwo nagrody, ponieważ dolki które grają już dawno jeszcze nie zwyciężyły, a tak mało grające osoby tak.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z tb
    CG jest dosyć ładna więc można powiedzieć że zasłużyła
    ale
    NCG to porażka tak sama z siebie jest ładna lecz to za mało żeby być NCG jest za zwyczajna nie zasłużyła

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)