Obserwatorzy

13 marca 2013

Wybór Dnia 13.03.2013r.

Na początku chcę was poinformować, że znowu nie będzie wpisu o CG i NCG przez ten durny błąd :(
____________________

Ale przechodząc do rzeczy - dzisiejszym Wyborem Dnia zostały spodnie z nowego HB Weakly. Nazywają się "Hot Buys Dotted Punk Jeans" i kosztują 16sd. W rzeczy samej spodnie mi się podobają, jednak nie kupię ich nie ze względu na cenę, a ze względu na kropki, które są tutaj zbędne.


Podobają wam się? Kupicie lub kupiliście? Pozdr. ;) wwwera27

6 komentarzy:

  1. szkoda :( a w czym jest ten błąd??
    _____________________________________

    spodnie są śliczne same w sobie lecz te kropki zły pomysł.. a cena..mnie nie stać, więc nie kupię.
    SZKODA!! bo spodnie same w sobie są śliczne ale tych kropek nie da się ścierpieć i ceny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też od paru dni nie wyświetlają się zdjęcia CG i NCG :(

    A spodnie są śliczne


    SSmerfetka4321

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne. Kupiłabym je, ale nie mam kasy.
    agatas99

    OdpowiedzUsuń
  4. ja je kupię bo są ładne :) wg mnie są bardzo tanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej wyglądałyby bez kropek. A z tymi kropkami to tak nawet, nawet ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. kupilabym sspodnie, ale gdyby byly tylko kropki, bez podarc :( blondynaDaisy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)