Obserwatorzy

2 marca 2013

Dawny Stardoll cz. 1


 

Cz. 1 
"APARTAMENT"

Postanowiłam pokazać Wam jak wyglądał dawniej apartament. :)
Zobaczcie !






Jak widzicie różnił się panel sterowania. W lewym, dolnym rogu widzimy MiniShop (lub często nazywany SuiteShop). Ta szafka to schowek. Pamiętam, że kiedyś nie było podziału tak jak teraz na ubrania, dodatki, meble, itp. Wszystko było zmieszane. A jeżeli ktoś miał stron w schowku ponad jakąś liczbę to rzeczy znikały. Ten domek to podgląd, gdzie mogliśmy zobaczyć cały apartament, pokoje otwarte i zamknięte, itp. Jeśli kliknęliśmy na puszkę z farbą to mogliśmy zmienić kolor ścian i dać wnętrze. Ta lalka to chyba (nie jestem pewna) opcja zapisania MeDoll w albumie. A dyskietka to możliwość zapisania zmian dokonanych w apartamencie.

I jak Wam się podoba? Lepszy jest aktualny wygląd czy ten ukazany w notce?



( notka z bloga stardoll-z-przeszlosci.blogspot. com) 

4 komentarze:

  1. " A jeżeli ktoś miał stron w schowku ponad jakąś licznę to rzeczy znikały " straszne : D
    Dla mnie ten aktualny lepszy ; )

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez przesady, że znikały. A co jeśli... moje rzeczy tez kiedyś zniknęły :O Obecny stardoll jest okey, ale kiedyś było tak fajnie! I miałam blazery Elle, ale niedawno je bardzo tanio sprzedałam ;(

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam to!jak byłam w 2 kl podstawówki zaczynałam grać nie pamiętam tylko jaki miałam nick ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę to nowocześniejsze. Jak ja gralam to juz to bylo legendą

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)