Obserwatorzy

4 lutego 2013

stylizacja za sm


Hejka ;) Dlatego, że to moja pierwsza stylizacja, będzie cała za sm :) Stylizacji ciekawości dodają buty i torebka w kolorze niebieskim :* Ja ubrałam tak niedawno podobnie swoją doll :) O to ceny :
1 buty - Bonjour Bizou - 50 sm
2 spodnie - Bonjour Bizou - 50 sm
3 top ( czarny, pod spodem ) - RIO - 40 sm
4 bluzka ( ta biała ) - RIO - 120 sm
Ubrały byście tak swoją Me-doll ? Mam nadzieje że stylizacja wam się spodobała ! Pozdr. i zachęcam do komentowania :)

3 komentarze:

  1. Stylizacja bardzo fajna, duży plus że za starmonety. Jedynym minusem, który widzę, to troszeczkę jaśniejsze bukty od torebki, co troszkę odejmuje efektu. Ale stylizacja jak najbardziej mi się podoba i chętnie ją wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się co do wypowiedzi wyżej. Kolor butów psuję troszeczkę efekt stylizacji, ale tak to naprawdę ok ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)