Obserwatorzy

8 lutego 2013

Stylizacja 15. (sm)

Hejcia ;) Bardzo przepraszam za to, że wczoraj nie dodałam posta z stylizacją, no, ale tak jakoś wyszło... heh :) Za to dzisiaj przygotowałam stylizację wyłącznie za same sm. Jest w odcieniach różu, więc można powiedzieć, że jest walentynkowa. Wydaje mi się, że jest bardziej letnia. Inspiracją została kopertówka z walentynkowej kolekcji Wild Candy. Bardzo łatwo przyszła mi wizja stylizacji inaczej - po prostu miałam wenę ;)


CENY:

top - PRETTY N' LOVE - 'Peach Tube Top' - 67sm
pasek - VOILE - 'Fushchia Bow Belt' - 32sm
spodenki - PRETTY N' LOVE - 'Peach Lace Short' - 73sm
kopertówka - WILD CANDY - 'Heart On A Chain Clutch' - 54sm
sandałki - FILM TEORY - 'Silver Sandals' - 43sm
cena łączna - 269sm

Podoba wam się? Ubralibyście tak swoją doll? Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)