Obserwatorzy

2 lutego 2013

stylizacja 10.

Dzisiejsza stylizacja strasznie mi się podoba i muszę przyznać, że długo nad nią pracowałam, aby ją wykończyć, ale efekt myślę, że zadawalający ;) Chyba specjalnie kupię te buty by się tak ubrać :) Ogółem kolorystyka to znowu beż, brąz i czerń, bo bardzo lubię takie stonowane kolory. Beżowa kopertówka świetnie pasuje do kurteczki, a ciemnobrązowy pasek do butów w prawie identycznym kolorze. Reszta to czarna spódnica i biały top.


CENY:

kurtka - IT GIRLS - 'Beige Jacket' - 13sd
top - PRETTY N' LOVE - 'Button Up Lace Shirt' - 68sm
pasek - IT GIRLS - 'High Waist Belt' - 10sm
spódnica - IT GIRLS - 'Skirt' - 40sm
kopertówka - VOILE - 'Cream Point Clutch' - 59sm
rajstopy - FALLEN ANGELS - 'Rose netstockings' - 30sm
buty - NELLY.COM - 'Amadi Ankle Boots' - 12sd
cena łączna - 25sd i 207sm

Mam nadzieję, że się podoba ;) Bay :)

1 komentarz:

  1. Stylizacja bardzo fajna, już dawniej zastanawiałam się nad kupnem tych butów i teraz mam pretekst, ponieważ, pasują w wielu stylizacjach, a ogólnie do stylizacji to chętnie ją w przyszłości wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)