Obserwatorzy

27 lutego 2013

Co warto mieć w szafie 2.

Dzisiejszą "gwiazdą" zostały okulary z KILLAH. Noszą nazwę "Circle Glasses" i kosztują 7sd. Są świetnym dodatkiem do stylizacji letnich i nie tylko. Są to klasyczne lemonki. Cieszą się sporą popularnością, wśród stardoll'owej rzeszy. Są uniwersalne i nawet męska lalka mogłaby je nosić. Gdybym mieła określić je jednym słowem powiedziałabym - świetne... bo przecież można nimi dopełnić każdą stylizację.





Podobają wam się? Kupicie? A może już macie? Pozdr. ;) wwwera27

3 komentarze:

  1. Okulary są świeten kupiłam gdy tylko była promocja w Killah i mają bardzo uniwersalne znaczenie.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam te okulary lecz ich nie kupiłam :( wydałam wtedy wszystkie sd :( ten 1 pomysł noszenia ich bardzo mi się podoba może wypróbuję na innych okularach

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie okularów ale te przypadły mi do gustu możliwe że je kupie


    Smerfetka4321

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)