Obserwatorzy

21 lutego 2013

Co warto mieć w szafie? - 1.

Chyba każdy wie o co tu chodzi :) Uznałam, że na naszym blogu czegoś brakuje... Dodaję więc tą serię, której części będę dodawać ok. 3/4 razy w tygodniu. Pojawiać będą się artykuły za sd jak i sm. To tyle jeżeli chodzi o tą serię.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dzisiejszą 'gwiazdą' poradnika zostaje kopertówka z MR. Ma ona brązowy kolor i mimo, że jest niby męska, i tak świetnie prezentuje się u pań. Gorąco polecam jej kupno. Według nazwy jest to torba na laptopa, chociaż nie wygląda.


MR. - 'Laptop Case' - 57sm

Podoba wam się? Kupicie? Pozdr. ;) wwwera27

2 komentarze:

  1. A ja właśnie kupiłam tą torebkę wczoraj i jestem z niej bardzo zadowolona, mimo, że jest niby dla mężczyzn, to i tak większość dziewczyn ma ją w swoich szafach.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo się podoba. Sama kupuję czasami rzeczy z MR np taki naszyjnik :) (na pewno kupię)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)