Obserwatorzy

5 lutego 2013

CG i NCG 05.02.2013r.

Dzisiejsze zwyciężczynie to funy-angel oraz toxic_candy_ . Jeżeli chodzi o mnie to bardziej podoba mi się CG, ale z drugiej strony NCG jest bardziej oryginalna. Hmm... nie wiem. Szczegóły :

CG - Zdecydowanie nie zasłużyła. Jej doll jest zwyczajna, nie wyróżnia się niczym od innych użytkowniczek stardoll. Jej apartament nie podoba mi się, jest w nim za dużo wszystkiego i nic nie jest do siebie dobrane. Jedyne co mi się podoba to stylizacja, chociaż jest bardzo prosta. To zdecydowanie za mało by zostać CG.

NCG - Jak już pisałam jest bardzo oryginalna, jednak nie jest to mój styl i pewnie większości z was też nie. Gdyby zmieniła twarz tak by nie wyglądała jak zombie nie miałabym żadnych zastrzeżeń. Dosyć rozmawiania o minusach, nie bądźmy pesymistami - warto dostrzec bardzo pomysłowy apartament, który jest starannie wykonany i prezentuje się świetnie. Stylizacja również jest b. ładna. Wszystko do siebie pasuje i jest zgane.

To tyle jeżeli chodzi o moje zdanie ;)




A wam się podobają? Zasłużyły? Zagłosowalibyście? Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)