Obserwatorzy

2 stycznia 2013

Witajcie !

Cześć wszystkim ! 
Nazywam się Tamara, na Stardoll Zaczarowana2000 i jestem założycielką tego bloga ! ;) 
Mam nadzieję, że będzie się Wam tu podobać ^^ 
Na początku bloga trzeba rozkręcić ! *.* 
Proszę wszystkich o informowaniu przyjaciół o tym blogu ! 
Jest to pierwszy post, a więc proszę o komentarze choć nie liczę na to, że będzie ich dużo ! :D
I oczywiście dodawajcie się do obserwatorów, to dla mnie bardzo ważne ! ;**
Pozdrawiam . Zaczarowana2000
 I link do mnie : Zapraszam

3 komentarze:

  1. ...... ( to ja olaxi15 )

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu my mężczyźni zawsze musimy sobie postawic zawsze jakiś idiotyczny cel i moim celem było dotarcie do początku bloga i po 9 i pół minucie dotarłem w wersji mobilnej ;) : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dotarłam do tego posta, tylko że w dłuższym czasie, bo w międzyczasie jadłam obiad, odrabialam lekcje itp. xd

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)