Obserwatorzy

29 stycznia 2013

Stylizacja 7.

Na dobry początek mojego pisania - stylizacja zimowa. Bardzo się starałam, aby stylizacja była typowo zimowa. Kolorystyka natomiast jest dwukolorowa, tymi dwoma kolorami są czerń i beż, odcienie brązu itp. Mi osobiście bardzo się podoba, ale płaszcz jest wyjątkowo drogi i nie mam zamiaru specjalnie go kupować, mimo, że jest genialny ;)



CENY:

płaszcz - PPQ - 'Velvet Swathe Coat' - 35sd
bluzka - IT GIRLS - 'Sand Top' - 30sm
pasek - BONJOUR BIZOU - 'Petal Belt' - 38sm
legginsy - BASICS - 'Basic Black Leggins' - 43sm
skarpetki - IT GIRLS -'Striped Socks' - 30sm
buty - APRES SKI - 'Beige Heels With Faux Sheepskin Detail' - 9sd
cena łączna - 44sd i 141sm

Mam nadzieję, że się podoba, bo dumałam nad nią... długo ;) Pozdrawian :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)