Obserwatorzy

25 stycznia 2013

Stylizacja 2. (sm)

Hey ;)
Jak nie dawno obiecałam dodaję stylizację za same sm. Myślę, że jest udana i z pewnością się w nią ubiorę. Do całości kolorystycznie pasowały tylko buty z BASICS, które ani trochę mi się nie podobały, ale w tej stylizacji dostrzegłam ich urok ;) Ogółem podstawą i inspiracją tej stylizacji jest jest sweter w stylu oversize, który już po pierwszym spojrzeniu bardzo mi się spodobał. Kolorystyka to czerń i beż ;)

CENY:

sweter - RIO - 'Stella long blouse' - 95sm
spodnie - BONJOUR BIZOU - 'Stretch Jeans' - 50sm
chusta - FALLEN ANGELS - 'Lace Scarf' - 40sm
buty - BASICS - 'Basic Sand Booties' - 25sm
cena łączna : 210sm

Mam nadzieję, że wam się podoba ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)