Obserwatorzy

31 stycznia 2013

Cześć ;) Po pierwsze sory, że wczoraj mnie nie było, mniejsza... Mam dla was kolejną stylizację. Zdjęcie nie jest zrobione w starplazie, bo bluzki i spodni nie można tam zakupić. Ogółem stylizacja jest utrzymana w jesiennych kolorkach - brązie i beżu, no i troszkę czarnym.



CENY:


bluzka (na wierzchu) - ARCHIVE - 'Brown Silk Cadrigan' - starbazaar, sd
bluzka (pod spodem) - FALLEN ANGELS - 'Tube Top' - 40sm
chustka - FALLEN ANGELS - 'Scarf' - 30sm
bransoletka - ? - 'Girls ankle chain' - 10sm
spodnie - STARDESING FASHION - projekt własny - 10sd
skarpetki - IT GIRLS - 'Striped Socks' - 30sm
buty - WINDOWS ON THE WORLD - 'Shoes Inspired By Carin Weaster' - 50sm
cena łączna - 10sd i 160sm + artykuły starbazaar

2 komentarze:

  1. No stylizacja bardzo fajna, chociaż według mnie nie pasuje tu ten szal, bo jest cienki, a według mnie stylwetka wyglądała by ładniej bez szala lub gdyby był on grubszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta stylizacja! ^.^

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)