Obserwatorzy

25 stycznia 2013

Chytry stardoll - Jak zarobić 50sm więcej dziennie?

Hejcia ;)
Postanowiłam stworzyć nietypową serię, która będzie pokazywała jak łatwo i tanio zarabiać oraz będę w niej pokazywać proste tricki, które są tak oczywiste, a tak mało osób o nich wie. 

Przechodząc do informacji, którą chciałam wam pokazać, zadawaliście sobie może pytanie: 'Jak zarobić więcej sm?' Ja tak i tym tropem wpadłam na niesamowity pomysł:

1. Tworzymy przypadkowe konto, nawet bez podawania e-maila i otwieramy woreczek z 500sm.













2. Odwiedzamy nasze konta, na których aktualnie gramy. Klikamy 'Gift shop' i wybieramy jeden z powyższych prezencików, ja wybrałam serduszko. Kupujemy 10 szt.


3. Wchodzimy na nasze konta i utylizujemy prezenty. Za każdy dostaniemy 5sm. Można zutylizować na dzień 10szt. Czyli 5sm x 10szt. = 50sm 

Niby skompilikowane, ale tak wam się tylko wydaje. Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)