Obserwatorzy

26 stycznia 2013

CG i NCG - 26.01.2013r.

Hey ;)
Bardzo przepraszam, że wczoraj nie napisałam posta z CG i NCG, ale miałam jakiś błąd i nie pokazywało mi ich... :( W ramach przeprosin dodam dzisiaj jeszcze jedną stylizację. Przechodząc do dzisiejszych zwyciężczyń :
CG - Bardzo podoba mi się jej fryzura, mimo iż wiem, że jej nie zaprojektowała. Jej stylizacja to sukienka zrobiona w stardesing hair, a make-up zrobiony jest pod kolor sukienki - różowy. Nie podoba mi się jedynie ogólny wygląd doll - wygląda... plastikowo, co spowodowały sztuczne rzęsy, soczewki i różowe barwy stroju i makijażu. Co do apartamentu ładny. Ogółem zasłużyła.
NCG - Jest b. ładna. Podoba mi się jej stylizacja i ogółem cała medoll. Natomiast apartament niezbyt, ale mimo wszystko zasłużyła.




Pozdr. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. :* Nie zapomnij podpisać się nickiem ze Stardoll! :)